FÖRLÅT!!!

som rubriken säger FÖRLÅT!!!
har ju typ inte bloggat sen medeltiden!
men ska bättra mig..
Igår var jag hos Cassanova, det gick bra även fast vi gav oss ut i stormen.
Efter vi hade varit ute så gick vi till banan och galoppera lite.
Super!
Sen på kvällen lagade jag och pappa och mamma mat fast på slutet lagade bara jag och pappa.
Det blev smörinbakta kycklingfiléer med svamp och bacon och en mörkel och kantarellsås och till maten gjorde vi bröd i ungen med vitlökssmör och ost på det och det var riktigt gott!!!
Och på kvällen stoppade vi upp en ny tv till mamma och pappa och så fxade vi en nattlampa till kaninerna.
Imorse så gjorde jag frukost till mamma och pappa och emili hjälpte mig att bära ner.
så unu sitter jag hä i sängen och förästten jag har tonat mitt hår mörkare nu så kanske kommer någon bild sen..
Idag senare blir det att vara med Ida och Essi!! <3 <3
Vi skulle ha hund spa och typ ja vi får se om vi går ut och går ;) <3
Men jag ska slänga ut lite blder på djuren nu så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0