BÄSTA PONNYN!!!!! <3 <3 <3 <3

Hej!
Igår var jag hos cassanova! <3
När jag kom dit hämta jag en kärra gick och mocka medans jag väntade på Paui! <3
När jag var klar kom hon och då hade mamma och emilia redan mockat till Qurre eftersom dem inte hade Candy.
Då gick vi och gjorde mat till hästarna och stod och pratade ett tag.
Sen gick vi in och lämnade mate och gick sen vidare till höbodan.
Efter ett tag när jag bara har middagspåsen kvar så kommer mamma i full panik och säger HAR NÅN NÅGON GODIS?!?!?!?!
Vi typ bara typ NÄ!?!? i min jackficka har jag.
Då säger mamma Cassanova står på snöhögen i hans hage!
Vi typ flyger ut och dör av garv men sen börjar vi pringa mot hagen!
När vi kommer in i hagen går vi upp på snöhögen och cassanova står glatt där och luktar.
Då försöker jag locka ner han för jag hittde en liten godis och då började han som komma, och då efter ett tags fundering på hur hans ska ta sig ner då väljer han att galoppera ner och ta ett hopp XD
Bus ponny!!! <3 <3
Aja sen tog vi in dem och bortade ett tag! :) <3
När vi red i väg så tog mamma och emilia bilen till ridbanan men vi skrittade en bit mot byn.
sen när vi kom till banan lyfte mamma fram lite bommar sen gick dem och satte sig i stallet som står brevid banan.
Vi red fram lite grann.
Han var en pärla i alla gångarter!!!
Fin i allt! <3
Efter ett tags framridning började vi trava över bommarna och det gick hur bra som helst!!! <3 <3 <3
båda hästarna började använda bakbenen och verkligen lyfte på frambenen! <3
Sen prova vi sitta ner när vi travade över bommarna och det gick skitbra men lite skummigt:P <3
Och sen skritta vi typ av i 20 min:P <3
Nu ska jag äta sen skola puss!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0