Idag! <3

hejhej!

Idag skulle jag egentligen fara till mikkelsgården och träna med cecilia och evve med kaninerna men cecilia fick feber så evve kom hit och vi hopptränade med kaninerna... <3
Tänkte slänga ut lite bilder på kaninerna.!!
Och vet ni rekord bambi hoppade längd idag och vi hoppade 83 cm! <3

nu kommer lite bilder! =)



 Söta stampe! <3


 mitt hjärta! <3 <3

 <3 <3

 mitt andra hjärta hjärta! <3

 stampe:P <3

 mitt <3 ¨

 <33

 här skulle stampe prova längd och detta blev slutresultatet...
Nä skojja bara han hoppade sen också 83 cm! <33


Är grymt nöjd över båda kaninerna idag!!! <3333


Kram! <33

Kommentarer
Postat av: Kajza

Alltså, vi har ett riktigt längdhinder här hemma, om ni vill låna...

Tror dock att det är liiiite översnöat just nu, men när det tinat lite mer så...

2012-03-04 @ 21:44:40
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0